16/8 -2010

Godmorgon!

Igår jobbade jag från två till tio så jag vile passa på att mysa med älslingen på förmiddagen. Därför fick datorn så klart vara avstängd:) Vitittade lite på film, åt god långfrukost och hade det bra helt enkelt.

Idag har jag redan varit ute och sprngit. Idag var det inte alls kul eller skönt, har inte tränat alls på en vecka så kroppen var jätteseg och jag fick inte igång vare sig flås eller benstyrka. Suck. En vecka är inte så lång tid, men träningen går ändå ner så mycket. Jaja, så är det. Bara att jobba upp det igen:) Den här veckan ska jag sympatisera med älsklingen lite. Han har börjat på en pulverdiet så jag har lovat att inte vara onyttig på hela veckan. Inga kakor, inget godis, ingen läsk osv. Jag har ju slarvat lite med det nu de senaste veckorna... Men nu är det strängt igen:) Ska bli skönt faktiskt. Jag vet ju att mindre socker gör en piggare. Så det här ska nog gå bra:)

Nu ska jag snart åka in till biblioteket igen och sätta mig och plugga några timmar. Hoppas jag får rätt på det sista nu så att jag imorgon bara kan repetera, repetera, repetera:) Älsklingn ska få förhöra mig lite ikväll tror jag... Åh, det här måste, måste, måste gå vägen på onsdag! Det SKA gå:)

Hoppas ni får en jättehärlig måndag! Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: ja det tycker jag att du ska göra :)



vad har du för dig idag ?

/Shoppaholly

2010-08-16 @ 10:58:31
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-16 @ 11:17:55
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0