14/8 -2010

Hej svejs!

Har jobbat hela förmiddagen och hann inte skriva imorse:) Föredrog att ligga hos älsklingen och sova en stund till. Mycket bättre. Nu sitter jag här hema och suckar över regnet... Jag hade ju tänkt springa:( Suck. Jag ska aldri skjuta upp en löptur, då börjar det alltid regna, hehe:)

Ikväll ska vi ut ett gäng och äta och sen bowla! Ska bli riktigt kul. Precis vad jag behöver mitt i plugget:) Ska bli skönt att bara släppa allt och ha sjukt kul. Här ska släppas loss ordentligt,hehe;) Men det blir nog en rätt lugn kväll. Ekonomin tillåter inte mer... Så är det. Men vem behöver så mycket? Det är väl för att umgås man går ut och inte för att dricka en massa sprit? Det är min filosofi i alla fall:)

Hoppas ni får en underbar lördag kväll! Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: [Foto & Vardag]

mysig headerbild =)

2010-08-15 @ 20:04:00
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0