Shoppingrundan avslutad

Ojojoj, nu är jag helt slut i benen. Fattar inte varför jag alltid blir så trött när jag går på stan... Orkar ju springa ganska långt, men gå på stan tar banne mig på benen:)

Har fått köpt en hel del. Kanske lägger upp en bild nån gång. Har lite dåligt samvete, men det var för pengar jag fått i födelsedagspresent så egentligen är det ju presenter, eller? Känns bättre då:) Får alltid helt dåligt samvete när jag spenderar pengar. Kanske för att jag fått höra så mycket att man ska spara sina pengar och inte köpa en massa onödigt. Fast jag tycker inte jag köpt så mycket onödigt idag faksitskt, mest bara sånt som jag velat köpa länge och som jag behöver. Sen var jag och klippte mig och det behövdes eftersom jag inte klippt mig sen i september... Fixade naglarna också och det kan jag hålla med om, det var onödigt. Men jag tyckte jag förtjänade att skämma bort mig lite idag. Sen blir det hårt med plugg i fortsatta veckorna fram till tentorna. Haha, ser ni hur jag försöker övertala mig själv?;) Men har jag fel? Har jag syndat?

Hoppas allt är bra i solen. Själv ska jag ut och springa nu tänkte jag. Det blir ingen Ki-box idag så får ta igen det med en löptur:) Hoppas knäna är med mig idag... Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tävlingar och andra roligheter i bloggen :)

Kika in!

2010-04-13 @ 17:33:34
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-04-13 @ 17:54:03
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: det var inte jag på bilden, hehe, men visst hade hon snygga kläder:D

2010-04-13 @ 18:18:46
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0