Seg i huvudet nu

Ojojoj, vad flitiga vi har varit idag. Har suttit non-stop nästan sedan klockan 12 och pluggat. Om vi har blivit så mycket klokare kan ju diskuteras... Men i alla fall:) Skönt att gå igenom det ordentligt och mycket lättare när man är två. Vi bestämde oss för att sitta med det imorgon också. Det innebär förvisso att vi stannar hemma från skolan, men det får vara strunt samma. Jag anser att det är bättre att jag försöker få grepp om det här nu än att jagas av det i sommar. Juridiken är än så länge hyfsat lätt så det ska jag kunna kränga ordentligt när det här är över. Känns klart aldrig rätt att hoppa över skolan, men nu känns det som att det är av en bra anledning.

Nu ska jag ge mig ut och springa en runda tänkte jag. Blir ingen Ki-box idag tyvärr. Får se vad mina knän tycker om att träna idag.. Hoppas klart på det bästa, men man vet aldrig. Blir ju inga intervaller om man säger så, bara rehabilitering-igen. Suck alltså, alltid tillbaka på ruta ett. Nåja, så är det.

Hoppas ni får en fin kväll! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Idag blir det skola och så, måste komma igång med vår uppsats. Vad ska du göra? :)

2010-04-28 @ 06:48:07
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0