Så var ledigheten slut

Såhär när kvällen är över är vardagen läskigt nära på nåt sätt. Har haft det så otroligt bra under den här ledigheten så det känns jättekonstigt att gå tillbaka till stress, ångest och tentapanik... Men samtidigt är man laddad inför det hela på ett annat sätt nu. Orken är tillbaka, precis som lusten. Eller okej, sådär jättesugen är man klart inte på att gå till skolan. Det är ju trots allt skola;) Men mer energi i alla fall.

Har haft en mycket trevlig kväll hos älsklingens föräldrar. God mat med påsktema:) Första påskmaten den här veckan, haha. Vi har bojkottat påskmaten, om än ofrivilligt:)

Imorgon är det min födelsedag! Jag måste vara världens mest barnsliga 22-åring, men jag ser fram emot det lite:) Jag blir nog aldrig för gammal för det. Älskar allt med födelsedagar. Man får ju äta tårta med gott samvete t.ex. haha. Förr fick jag alltid frukost och sång på sängen på min födelsedag. Men det har man väl typ vuxit ifrån. Eller jag vill ju klart gärna ha det, men är man två får man ju ändra lite på sina traditioner:) Är säker på att det kommer bli en toppenbra födelsedag ändå:) Minus för skolan, men sen ska jag träna också. Låter kanske tråkigt, men jag älskar ju träning så för min del är det bara bra:) Vi får se vad mer som händer...

Hoppas ni sover gott i natt! En extra tanke och hälsning skänker jag till C idag som ligger hemma och är magsjuk... Jag lider med dig. Krya på dig!♥

Kommentarer
Postat av: bella

har du sett på sommaren med göran? skriv isf vad du tycker om den kram:D

2010-04-05 @ 22:43:14
URL: http://magnussonbella.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det är väl lite skönt att komma tillbaka till vardagen igen eller? ;)

2010-04-06 @ 06:27:09
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det är ju idag du fyller år! GRATTIS! :D

2010-04-06 @ 08:13:12
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0