Myskvällen 1/4

Jaa, det här är en riktig myskväll:) Jag gjode en tacopaj till middag och sen har älsklingen och jag bara njutit av lugn och ro och spelat Bondespelet:) Riktigt roligt spel. Så himla skönt att bara slappa utan att glo på tv. Borde man göra oftare! Man kommer varandra så himla nära tycker jag.

Älsklingen är inne och duschar nu så därför jag passar på att skriva lite här:)

Fick precis se att jag är med i en intervju hos Slipsen, aka Markus. Här kan ni läsa den. Lite kul ju:) Den handlar lite om mitt liv när jag var yngre och min önskan om att förmedla att vara stark oavsett vad folk säger. Han skriver jättebra så om inte annat kan ni ju läsa den för det, haha:)

Nu ska vi fortsätta spela. Ha en fortsatt bra kväll! Sov så gott sen. Kramen♥

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Söt blogg:)

Blev du lurad på något april skämt igår?:)



/N.

2010-04-02 @ 00:22:30
URL: http://taz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0