Kväll...

Ingen vidare fantasi i överskrifterna nu haha:) Har precis ätit oh duschat efter att ha varit iväg på Bosun. Så himla härligt att vara nytränad. Fick pumpat mina däck p cykeln också, något som jag varit för lat för att göra innan;) Men när det började kännas som att jag körde på själv ekrarna och varenda ojämnhet kändes ända upp i nacken så fick jag ge mig, haha:) Nä, inte riktigt så, men det rullar snabbar nu kan man ju säga.

Nu ska jag se om jag kan få låna tvn en stund och se på Sveska Hollywoodfruar. Det är ju hockey så den är upptagen just nu:)

Ha en fortsatt bra kväll och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Du kör hårt nu hör jag! Tränar du för något speciellt? :)

2010-04-20 @ 06:29:18
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0