Ännu en pluggdag

Sådärja, nu har vi suttit en hel dag till och pluggat. Har det hjälpt. Hmm, på lång sikt hoppas jag det. Tveksaqmt om det kommer att lyckas den här gången, men man kan ju hoppas:) Vi förgyllde i alla fall stunden med kaka. En alldeles för stor kaka som verkade alldeles lagom när vi skulle köpa den... I alla fall kommer jag aldrig mer vilja äte den kakan, eller vad säger du Helene?:)

Nu ska jag försöka plugga lite på egen hand. Älsklingen kommer nog snart hem och då ska vi kanske, kanske ut och spela lite golf. Ja, jag har också fallit för den sporten. Tycker det är rätt kul, men är inte världsbäst precis. Har hållit på till och från sen jag var typ 5-6 år ung. Men har inget grönt kort än...:P Har helt enkelt varit för lat. Och nu är det ju ännu krångligare än förr... Suck. Jag och timing har aldrig dragit jämnt, haha:) Får se hur det blir till sommaren. Kanske ger mnig på det då. Beror på vad det kostar klart. Jag har ju lite ont om den varan...

Jaja, hoppas ni får en fin efterniddag/kväll! Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: CHRJ

Segt med mycket plugg, men hoppas det gick bra! :)

2010-04-28 @ 16:38:12
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0