Ännu en dag

Då var ännu en dag över. Ännu en dag till handlingarna, ännu fler minnen att bära med sig. Så härligt ju:) Tänkte dela med mig lite av mina minnen imorgon, lägga upp lite bilder från igår t.ex:)

Nu sitter jag och älsklingen och tittar på Top Model och sedan ska vi se Svenska Hollywoodfruar. Imorgon blir det plugg hela dagen... Hur ska det gå helt ärligt? Om jag inte fattade något sist, hur ska det då gå den här gången? Nää, fy sjutton. Men ska verkligen försöka. Måste ha poängen. Inte bara för att klara programmet utan även för ett annat syfte, men det vill jag inte skriva om än... Stay tuned:D

Ha en fortsatt mysig kväll! Sov så gott sen. Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Godmorgon! Redo för en ny dag? ;)

2010-04-27 @ 06:41:50
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0