300410

Godmorgon!

Ännu en lång natt, har mao sovit rätt oroligt... Men det beror nog mest på att jag sett fram emot dagens kväll så mycket:) Är uppe tidigt idag eftersom Helene och jag ska köra ett race till med pluggandet. Det är fortfarande lite hackigt med vissa områden och jag undrar om jag nånsin kommer lära mig det:/ Suck.

Nåja, jag tänker inte deppa ihop för det. Ikväll har jag verkligen något att se fram emot. Jag och älsklingens kusin och dennes sambo ska hänga med oss ner till havet och grilla. Sen ska vi kolla på majbål också. Det har alltid varit en tradition i min familj att man gör det, men de senaste två åren har jag inte firat med min familj så det har inte blivit av. Älsklingen har inte firat Valborg på det sättet som vi har gjort och då får man ju klart kompromissa lite. Men nu hoppas jag att älsklingen blir fast och tycker det är mysigt så vi kan göra om det nästa år, hehe:) Efter majbålet sticker vi nog hem till oss och har det lite trevligt med att spela spel och så. Senare blir det kanske ut och dansa om alla är med på det. Åh, det ska bli så kul:) Ska bli skönt att koppla bort allt pluggande för en stund också. Sen är det järnet som gäller på söndag...

Nu ska jag plocka undan lite här. Helene kommer om en stund med bullar som vi ska mumsa på när vi pluggar. Här sitter jag i mjukiskläder och är halvt om halvt vaken och halvt om halvt sovande:) Får se till att piggna till nu ju. Bokslutstablåer-here I come....

Ha en härlig dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack :D

2010-04-30 @ 08:46:04
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en mysig valborg!

2010-04-30 @ 12:11:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0