290410

Godmorgon!

Vaknar till pianospel nästan varje morgon numer. Eller ja, spel och spel, klinkande på tangenterna... Men personen försöker ihärdigt i alla fall. Samma melodi på eftermiddagarna också:)  Hoppas de kommer förbi introt snart, haha. Inatt har jag sovit som en stock. Pluggandet börjar ta ut sin rätt. Men det är skönt att få hjälp så klart, så det är helt klart vär det.

Idag bär det iväg till skolan. Vill inte missa mer än max en dag om nödvändigt. Hoppas man kan hänga med idag ändå. Vore ju tusan också om man skulle köra i nån av de här tentorna bara för att man har omtentor som jagar. Och de omtentorna vill jag gärna skylla på lärarna för jag kan själv inte se att jag inte gjorde så gott jag kunde för att klara dem sist... Jaja, det är bara att köra på.

Ikväll blir det skivstång igen. Härligt. Det ska jag väl klara av i alla fall. Ryggen känns bättre idag, men jag vågar inte hoppas på att det är över. Det kan mycket väl komma tillbaka imorgon. Korkat att träna tycker ni säkert. Kanske det, men jag tror på uppbyggnad och rehabilitering snarare än enbart vila. Visst kommer jag ta det lugnare och försiktigare, men jag tror inte det blir bättre av att inte låta musklerna arbeta alls. Det är min filosofi i alla fall:)

Hoppas ni får en toppendag. Hål tummarna för att solen tittar fram framåt lunch! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad är det för tenta då? :)

2010-04-29 @ 08:01:05
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: simone

haha åhnej, vad jobbigt när det är samma klinkade jämt :O

2010-04-29 @ 09:18:22
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0