260410

Godmorgon!

Det blev inget kvällsinlägg igår. Det fanns det helt enkelt ingen tid eller ens anledning till. nHoppas ni sovit gott! Det har jag. Var helt slut igår kväll igen, men nu känner jag mig hyfsat pigg:)

Hade en toppenbra dag med Karin. Vi började med ett åka in till en park i stan. Där satte vi igång grillen och grillade korv. Sen låg vi i solen en stund och hade det allmänt bra;) Så himla mysigt. Har faktiskt aldrig gjort nåt sånt, har alltid blivit att jag åkt ner till havet eller till skogen och så istället, men det var ju också hur mysigt som helst:) Senare åkte vi hem till mig och satt och stekte på min blkong iställer:) Så skönt väder att det kändes som sommar. Fick t.o.m lite färg. Äntligen! Hej då vita vinterhud liksom:) När Karin gått hem och älsklingen kom hem gick vi ut och köpte lite god kvälsmat. Gravad lax med potatissallad, grovt böd och ägg. Mums! Maten intogs också på balkongen:) Vi satt där ute till typ åtta och det var hur varmt och härligt som helst. Äntligen kan man börja känna att sommaren faktiskt är på väg!

Idag blir det praktik... Hoppas det händer mer än sist om man säger så. Fick mest sitta och lyssna på samtal då. Inte för att det är nåt fel med det, det är klart också nyttigt. Men jag blir så lätt rastlös när jag inte gör något alls så det blir lite fel för mig:) Jaja, så är det. Hoppas dagen går fort i alla fall. Imorgon är jag ledig så ser fram emot en liten sovmorgon i alla fall:)

Ha en jättebra dag idag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Låter inte roligt det där! Hur mår du annars idag då? :)

2010-04-26 @ 08:25:26
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

skönt att du är ledig imorgon då ;)

2010-04-26 @ 16:19:26
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0