230410

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott, det har jag gjort:) Tiilbaka i den goda sömnen igen, tack och lov... Vaknade dock med världens magknip. Får väl skylla mig själv, åt smör igår. Men skolan har inget laktosfritt så vad gör man när man är grymt hungrig? Jaja, får väl masa mig iväg till skolan ändå:/ Men det är bara två timmar idag så det ska jag väl kunna stå ut med kanske.

Sen är det jobb ikväll också... Usch. Nä, nu måste jag lägga av med att vara så negativ. Imorgon kväll blir det grillning hos mina föräldrar i alla fall och det är ju helt klart något att se fram emot:)

Nu ska jag fixa lite frukost! Hoppas ni får en bra dag. Håll tummarna för att solen bryter fram ordentligt nu:) Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: simone

Grillning låter inte heelt dumt, får koppla av lite :)

2010-04-23 @ 09:31:33
URL: http://fattybom.se
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-04-23 @ 12:09:13
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0