220410

Godmorgon!

Det blev ingen bra uppdatering igår ju... Men jag var iväg i skolan och då hann jag inte blogga innan. Hann bara ta upp tvätten och sedan var jag tvungen att ge mig iväg. Efter skolan träffades jag och älsklingen och gick en liten runda vid havet. Sen bjöd han på middag på en mysig liten restaurang vid vattnet. Är jag bortskämd eller vad?:) Han är fantastisk.

Idag blir det skola hela dagen. Känns jätteskonstigt att gå så mycket, förr gick vi ju bara några dagar i veckan... Jaja, men det är rätt skönt att ha fullt upp ändå tycker jag. Blir så lätt uttråkad annars, hehe. Ikväll ska jag träna dessutom, skivstång. Igår skulle jag ha tränat intrevaller, men knäna strejkade... Helt sjukt ju! Först känns de jättebra och sen kraschar de så snart jag börjar träna för mycket:( Men jag tänker inte ge upp. Ska se till att musklerna i knäna byggs upp. Det måste ju gå att fixa det här. Läkarna sa ju att det inte är nåt farligt eller konstigt så jag får väl tro på det.(?)

Jaja, nu ska jag fixa frukost och sen kila iväg. Undrar om man vågar cykla idag.? Hmmm. Tunga moln runt om... Vi får se:)

Hoppas ni får en jättebra dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jasså, vad hände med knäna då? :(

2010-04-22 @ 08:59:54
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0