210410

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott. Jag har inte sovit sådär jättebra inatt heller. Var tydligen högljudd så älsklingen puttade på mig. Sen vågade jag inte somna om, haha:) Så har sovit lite till och från liksom. Vilket bidragit till att jag är ungefär lika pigg som om jag inte sovit alls.

Är uppe tidigt eftersom det är tvättdags igen... Suuck. Inte kul alls. Men försöker hålla mig till en gång i veckan så blir det inte så jobbigt mycket varje gång liksom. Måste det vara så tråkigt bara?;)

Jaja, senare idag ska jag till skolan. Tror jag. Det beror på askmolnet. Vår föreläsare kommer ner från Uppsala så det är inte säkert att han kan ta sig ner. Det beror på om tågen går som de ska och hinner fram i tid. Kan ju lugnt påstå att jag hoppas att det inte är i tid...:) Vore inte helt fel att få vara hemma hela dagen. Inte alls sugen på att ge mig iväg.

Nu ska jag kolla på The Hills och äta lite frukost tills det är dags att gå ner i tvättstugan igen. Sen får det väl bli lite plugg innan skolan också...

Hoppas ni får en jättebra dag! Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nej, jag kör bara löpning men ibland blir det ju annan träning på gymmet också. Men du, har du börjat med intervallerna nu? :)

2010-04-22 @ 07:01:50
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0