120410

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott. Det har jag gjort. Som sagt, träning på kvällen ger toppenbra sömn:) Nu sitter jag här och äter lite födelsedagstårta, hehe. Världens sämsta start på dagen kalorimässigt, men vad tusan. Den behöver ätas upp ju;) Man måste få synda ibland, eller? Sen blir det inget resten av veckan, jag lovar, haha.

Idag ska jag på praiktik. Ska förhoppningsvis bli en händelserik dag. De brukar alltid ha nåt kul på gång, men ibland är det inte så mycket som händer. Man kan ju hoppas att det blir lite att gå idag, efter den här frukosten, haha:) Ikväll ska jag och Karin gå på bio eller bara umgås, vi får se vad det blir. Har ingen koll på vad som går just nu så vi får se om det finns nåt bra att välja på.

Hoppas ni får en underbar dag i solen! Äntligen känner man att snön är och kommer att förbli borta. Och att plusgraderna kommer att stanna! Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jadu, jag har sprungit kanske i 10 år men du kan ju bli bättre om du kör mer intervaller. För du brukar jogga 30 minuter eller så va? :)

2010-04-12 @ 07:58:36
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Ingrid

hoppas du har en skön dag!!!

2010-04-12 @ 18:30:39
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0