040410

HEJ!

Jag är här:) Igår var vi inte hemma förrän sent så jag ville inte blogga då. Var så trött efter en intensiv dag så jag stupade i säng direkt:) En mycket bra dag var det i alla fall. Jag blev bjuden på kinamat först. Sne åkte vi hem tillmina föräldrar och åt hallonpaj. Jag kan ju inte äta tårta längre:/ Men paj är jättegott det med så klart:) På kvällen spelade vi spel och hade det toppenmysigt. Perfekt födelsedagsfirande i förskott:)

Idag har vi varit ute och gått och varit och fiskat. Tyvärr så regnade det och snöade(!) hela tiden vi var ute och gick så det var lite kallt. Men det var mysigt ändå. Riktigt skönt med så mycket frisk luft. Precis vad man behöver för att rensa skallen lite:) Sen var vi som sagt och fiskade en stund. Kallt som bara den. Jag hade dock fyra tröjor på mig så det var ändå uthärdligt. Värst var det med fingrarna. Men det var kul ändå. Jag är inte så bra på fiske kanske, men jag tycker det är kul och vill lära mig en massa:)

Nu har vi precis ätit lite och är lagom trötta efter en massa frsk luft idag. Så nu ska vi varva ner lite, jag ska hoppa in i duchen och sen är det Gossip Girl! Perfekt kväll alltså:) Och så är man hemma imorgon också. Toppen! Avslappnad till tusen:)

Hoppas ni haft en bra påsk! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Visst gör man :D

2010-04-04 @ 20:55:14
URL: http://mases.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0