Ledig!!!

Oh ja, idag är jag ledig.Eller okej, självstudier heter det ju. Så med tanke på att jag ligger efter med en hemuppgift så är det ganska bra att vara "ledig" idag.
Men jag unnade mig ändå att sova ut. Det var behövligt. Har varit en galen vecka. Fick ju ingen sovmorgon i helgen som gick heller pga jobb och resa till T. Så jag har varit lite av en zombie. Men det är mtt eget fel, har inte tackat nej till något. Idag var jag dessvärre tvungen att tacka nej till J om att ses pga skolarbtetet. Förlåt tusen gånger för det.
Vad mer händer idag då? Jo, jag ska söka en praktikplats på Fastighetsbyrån, uppdatera mitt CV och sedan ska jag nog unna mig en balettlektion också.
Den här helgen ska bli härlig, är helt ledig från jobb så jag ska njuta i fulla drag!
Nu ska jag få i mig lite frukost, helt otroligt hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0