Tillbaka till verkligheten och The Hills

Andra dagen hemma. Och allt är tillbaka i den gamla lunken. Jag är ensam hemma, sitter och försöker övertala mig själv om att jag måste ta tag i min uppsats och att jag vill se ett avsnitt till av The Hills faktiskt inte är en så bra ursäkt till att inte skriva...
Den serien är f.ö bara så bra tycker jag. Har fått en del spydiga kommentarer om att den ju inte är på riktigt. Well, vissa delar är ska jag be om att få upplysa. Och spelar det nån roll om det är manus eller ej? Jag säger bara at jag gillar serien inte manuset eller liknande. Det är ju som att jag skulle kolla på OC eller One Tree Hill bara. Jag bryr mig inte om huruvida det är rovärdigt eller ej. En skopa underhållning direkt ut genom TV.n. Jag behöver inte tänka överhuvudtaget. Hur bra som helst.
Nu ska jag snart iväg i alla fal. Dags att gå till skolan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0