Vad är en helg i livet...

...den kan ju vara dödtrist och tråkig och alldeles, alldeles... Jaa, vad ska jag säga? En hel helg med älsklingens familj. Jättehärlig familj faktiskt. Men herregud, hur mycket sport orkar en människa med? Jag är inte helt ointrsserad av sport i allmänhet,men att sitta och blåstirra på en fotbollsmatch eller hockeymatch utan att prata om något annat alls, det vet jag inte riktigt om jag klarar. Och efter den här helgen är jag rätt säker på min sak. Älsklingen, jag och hans familj var iväg för att titta på hans bror när han spelade hockey. En jättehärlig helg, men att bara sitta inne och titta på sport en hel dag klarar jag uppenbarligen inte av. Skämigt nog var det svårt till slut att hålla humöret uppe. Äh, måste väl försöka aklmatisera mig, men jag kan ju inget om det. Därför är det svårt att låtsas gilla det.
Men strunt i det, det var en kul helg ändå.
Nu försöker jag plugga till tentan nästa vecka-juridik imassor. Runt en 4000 sidor. Vad f*n? Ska bli såå skönt att bli av med dem. Då kanske jag kan få ett liv igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0