Tack Jamie!!

Haha, tack Jamie! Du är världens underbaraste vän! Saknar dig så mycket. Var bara tvungen att skriva det. För er andra som inte känner denna underbara människa, det är min bästa vän sedan fjärde klass. Vi har gjort en hel massa galenskaper vi två. Riktiga små rebeller på vår tid. Vi var alltid lite udda och umgicks inte gärna med de andra i klassen. Same, same but different.
I alla fall, nu ska jag till jobb om si så där en kvart. Och jag är inte klar nånstans.... Tur att det bara tar fem minuter till jobb... Men ändå-litepanik 

Kommentarer
Postat av: Jamie

Sa lite sa. ;)



Jag vill ocksa ha ett jobb juuuuu! :(

2009-03-13 @ 20:12:07
URL: http://scousification.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0