Jobba, äta, sova, dö...?

Ja, är det vad livet går ut på? Jag menar, just nu känns dt så för min del. Okej, jag pluggar också, men förutom allt det... Nä, jag ska inte klaga. Jag trivs jättebra med mitt liv. Men när man sitter på jobb klokan åtta på morgonen och tar emot en massa gnälliga kunder så är det svårt att vara positiv. Var ju som sagt och dansade balett igår. Och det känns mina damer och herrar, det kan jag lova! Inte en enda muskel som inte skriker på mig när jag rör mig. Speciellt vadmuskeln är extra kinkig idag. Fyra trappor upp känns som 400.
Mycket gnäll idag. Men vad tusan, man kan inte vara 100% icke gnällig alltid, inte sant. Även om jag försöker undvika det så mycket som det nu går. Inget blir bätre av att man gnäller. Bättre att ödsla energi på att försöka göra det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0