Inte mycket att komma med

Nää, idag har det inte hänt mycket . Så varför bry sig om att skrva? Tja,det är helt pga brist på sysselsättning faktiskt. Älsklingen ockuperar badrummet. Jo hör och häpna, det är inte tvärt om! Han har varit där inne väldigt länge faktiskt... Men så har ja tvingat honom att raka sig. Ojojoj, ja det är ju så otroligt jobbigt. Han är lite gnällig där faktiskt. Men det är svårt att hänga upp sig på det när han är så fin som han är. Fast han får ju gärna snabba på lite. Vi ska vara hos mina föräldrar om en 45 minuter typ. Och jag ska sminka mig och fixa håret... Okej, obeskrivligt brak hörs från badrummet. Jag;"Vad hände?", han svarar "Jag ramlade och slog upp ögonbrynet!" Jag; "VA?!!" Han; "Jaa!". Jag; " Hur mår du?" Han; "Haha, jag bara skojade" Suuuck!

Kommentarer
Postat av: Jamie

LOL. Han ar for javla rolig. xD

2009-03-27 @ 23:03:52
URL: http://scousification.wordpress.com/
Postat av: Anonym

LOL. Han ar for javla rolig. xD

2009-03-27 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0