Sol, stranden och ny mobil

Från det allvarliga inlägget igår ska jag nu försöka vara lite mer lättsa. Vilket inte blir så svårt med tanke på att solen skiner ute. Jag och E ska till stranden idag. Vi ska även äta fisk. Det är vår grej, ingen annan verkar tycka riktigt lika mycket om fisk som vi gör. Sushi, rökt, kokt, inlagd, you name it, we love it.
Sitter här och lyssnar på ledmotivet till Titanic som jag laddade ner igår. Älskar musiken i den filmen. Den är underbar.
Igår eftermiddag var jag på stan. Och eftersom min mobil håller på att sakta men säkert trilla i bitar gick jag in på Telenor och ögonshoppade lite. Har hittat en perfekt mobil. en rosa med touchscreen. Jag vill ha! Men det blir lite dyrare, åtminstone fram till april. Frågan är om man har råd att unna sig det. Hmm, vi får allt se det. Får tänka både en och tre gånger innan jag bestämmer mig. Önskar man hade obehindrat med pengar så man kunde handla utan att tänka. Inte för att pengar är så viktiga kanske, men de underlättar ju en hel del... Vi får se, kanske en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0