Så var det jobbhelg

Jajamen, tillbaka i jobbträsket. Hela helgen ska jag sitta på jobb och slita. Inte kul, men är rätt glad att jag har ett jobb, hur motigt det än är. Jobbade kväll igår, morgon/förmiddag idag och imorgon är det hela dagen som går åt. Surt, med tanke på att älsklingen ju är ledig. Inte kul att veta att han sitter hemma när jag jobbar. Men så är det. Förhoppningsvs ska det ordna upp sig när jag pluggat färdigt. Vad det nu blir jag pluggar är ännu en gåta. På onsdag får jag förhoppningsvis veta.
Är f.ö så lycklig, min bästaste, bästa vän kommer hem nästa söndag!! Så lycklig för det! Så kul vi ska ha när hon kommer hem. Särskilt nu när jag snart är ledig. Jo, jag vet att det är löjligt att skriva "bästaste, bästa vännen". Vad bryr jag mig? Hon är ju det, deal with it.
Är lite stolt över mig själv måste jag få erkänna, var ute och sprang igår efter jobb. Jodå, halv tio igår kväll var jag ute. Underbart skönt. Så härligt att vara nästan själv. Som i en reklamfilm eller nåt, där löparen är helt ensam och vädret är perfekt. Kunde inte bli mycket bättre.
Nu ska jag gåoch unna mig lite gott, har inte ätit det i veckan så nu är jag värd det tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0