En vecka

Tänk att en vecka kan gå så otroligt fort. En hel vecka sedan jag var och fiskade med älsklingen. Kan inte fatta vart tiden tar vägen.
På torsdagen förra veckan var älsklingen och jag på Ki-box tillsammans. Grymt kul. Blev rätt trött bara av att hålla emot mitsen när han slog, men det är ju bara bra. Ju mer träning desto bättre. Tycker det är kul att göra saker med honom. Det är egentligen en sak som alla förhållanden borde satsa på tycker jag. Gör något tillsammans. Det ger en närmre relation oh det är lättare att värna om att vara tillsammans. Inte för att min erfarenhet är så stor, men det är en känsla jag har och alltid har haft.
VAd har hänt den här veckan då? Tja, jag har dansat lite, jobbat lite, slappat en massa och ätit sushi med E. Så väldigt trevligt att äta sushi med E. Alltid lika kul, tack för det E.
Siter och väntar på mitt slutbetyg nu bara. Hoppas ju på att det har gått bra med sista uppsatsten, men man vet aldrig. Läraren är väldigt speciell, vilket jag kanske skrivit tidigare.
Sitter här nu och tänker tillbaka lite. Idag är det skolavslutningar och det känns så avlägset. Allt det där med att ha fina kläder på sig när man går till skolan för att få lyssna på lite musik och sedan prata med läraren en sista gång innan man får gå på sommarlov. Kankse få en glass eller en bulle ellernåt. Det får man aldrig nu ju. Om man inte ger si själv det. Jag ska nog baka lite muffins sen. Längesen jag gjorde det.
Men ska försöka vara lite flitigare här. Jo, jag vet, jag har sagt det förr och det har inte gått så bra. Men nu ska det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0