Så länge?

Var det så längesen jag skrev sist? Ojdå. Jaja, men det har varit fullt upp. Nu har jag äntligen semester. Har redan varit på Falsterbo Horse Show och en massa på stranden. Helt underbart. Sen var det fest i fredags... Det blev hårt så lördagen spenderades hemma i sängen. Gick inte ur den i onödan om man säger så... Inte helt kul faktiskt. Förstår mig inte på dem som påstår att det är så härligt med fylla och bakfylla. Oh well, det är deras problem.
Idag har älsklingen och jag varit kulturella, har varit på besök på museet. Fy vad nedgånget det har blivit. Det ser exakt likadant ut som det gjorde när jag var där när jag gick på dagis... Och det var ju ett tag sedan om man säger så. Det är synd och tråkigt att se.
Just nu håller spotarna på att kopplas in i köket. Äntligen ska vi få ordentligt ljus. Har ju bara tagit ett halvår... Manlig framförhålning när den är som bäst. Är det ´bara jag som tydcker att man kan ha gjort allt sånt tills semestern så att man kan ha ledigt sen? Men jag ska inte gnälla, ska vara glad att älsklingen har de kontakter han har så att vi får experthjälp. Och så snyggt det lär bli. Sen är köket äntligen färdigrenoverat. Sovrummet nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0