Helgen plus en dag

Helgen har varit blandat trevlig och jobbig. Fredgaskvällen bjöd på utekväll med vännerna, mycket trevligt. På lördagen följde en trädgårdsfest med älsklingens släkt. Detta var också trevligt, en massa lekar, skratt och gräsfläckar. Försökte mig på att brotta ner älsklingens bror-mycket dum idé. Flög som en vante, men kul var det.
Sedan var det dags för jobb igen på söndagen. Inte alls kul nu när man egentligen har semester. Men jag kommer att tacka mig själv när lönen kommer, det vet jag ju.
Igår hade älsklingen och jag kvalitetstid ihop. Helt fantastisk dag. Han har ju äntligen fått semester också. Så nu har vi många dagar tillsammans framför oss. Ska bli härligt. Imorgon ska vi till Falsterbo Horse Show, blir en heldag.
Sedan till helgen är det dags att festa igen. herregud, vad har hänt med mig? Jag som aldrig bukade festa annars... Oh well, har inte direkt något emot det. Nu ska jag snart iväg och jobba. Sen är jag ledig i två härliga veckor. Ska bli underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0