Hm,,,

Tyckte det var dags för en ny lista:)

Matvanor:

Bästa maträtt? Sushi!!

Bästa dryck? Vitt vin och vatten

Hat dryck och maträtt? Hmm, allt med inälvor och dryck måste vara whiskey..

Bästa alkoholdryck? Vin

Använder du smör på smörgåsen? Nej

Smågodis eller färdiga påsar? Färdiga påsar tror jag, äter typ aldrig smågodis.

Favoritglass? Isglass.(kan inte äta nåt annat...)
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Så mycket jag har råd med.... Runt 2-3000 kanske

Har du mer skor än kläder? Nej, men drömma kan man ju...

Favoritplagg? Linne

Hatplagg? Stora, färglösa ulltröjor...

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar.

Vad vill du bli? Mäklare

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, det gör jag absolut.

Är lönen viktigast? Njaä, men den har ju klart ett stort inflytande på hur man trivs.

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet.

Framtidsplaner med boende? Villa med stor trädgård och en walk-in-closet!

Landet eller mitt i stan? Utkanten av stan

Mysigt eller sterilt? Lite av båda tror jag. Det ska vara hemtrevligt och ombonat men ändå klassiskt och minimalistiskt

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Inga barn, lite väl ung skulle jag vilja påstå... Otrohet=helt fel oavsett form!

Älskar du någon? Om jag gör!

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Den betyder allt. Klart jag är lojal, jag håller på familjens hemligheter och sätter dem i första rummet!

Tycker du om att dricka dig full? Nä, det vill jag inte påstå.

Hemmafest eller krogen? Både och här med. Krogen är rolig ibland, men att umgås hemma är samtdigt väldigt mysigt det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0