Hemma hos föräldrarna

Tarditionsenligt så är jag hemma under lille julafton och julafton. Det är inte lätt att ändra på alla traditioner. Men nästa år blir det kanske annorlunda. Jag menar, nu när jag och älsklingen varit tillsammans så länge är det nog dags att skifta om var vi ska fira jul. Så att vi firar med bägge familjerna liksom.
I morse gav vi varandra julklappar eftersom vi inte ses imorgon direkt. Jag fick världens bästa julklapp, ett Master Card laddat med pengar som jag kan shoppa för! Så himla glad jag blev för det! Han har verkligen koll på vad som är bra presenter till mig:)
Nu ska jag bara mysa med föräldrarna och hjälpa till med maten och så. Uppdateringar kommer troligtvis ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0