Ser fram emot...

...ikväll. Ska bli kl med tjejkväll och utgång. Ska bli så härligt att få snacka, skratta och knasa loss. Längesen sist nu. Ekonomin kommer att lida lite, men så får det väl bli antar jag.
Älsklingen är och fiskar idag så dagen kommer att spenderas hos föräldrarna. Ska bli skönt att ha en hel dag med dem, blir inte så ofta numer tyvärr... Tiden går så fort liksom. Jag är ju dessutom oftast ledig på dagen och upptagen på kvällen medan föräldrarna är upptagna på dagen och lediga på kvällarna. Ingen vidare kombination naturligtvis. Men så blir det. Nu börjar jag ju plugga på måndag också så då kommer väl tiden gå ännu snabbare. Men jag ser bara fram emot att plugga faktiskt. Ska bli skönt att göra något istället för att bara gå här hemma och dra.
Nu ska jag packa i ordning och äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0