Lovande...?

En dag emellan bara, tjohoo! Idag är jag ledig, från allt så att säga. Har varit ute och sprungit nu på förmiddagen. Alldeles för varmt egentligen,men fy vad skönt det är efteråt. Senare idag ska jag träffa syrran och vi ska ha lite tjejkväll ihop. Ska bli himla kul. Jag ska försöka lägga upp lite bilder, men det blir dskreta sådana, ni vet hysterin med att inte lägga ut några detaljer om sitt privatliv har även slagit mig. Det är därför jag inte nämner några namn eller så. Inte för att så många läser mina inlägg, i alla fall inte folk jag inte känner, men man kan aldrig veta. Kalla mig gärna löjlig, det är helt okej, jag är van.
Igår var det jobb och imorgon är det jobb. Har jag nåt liv egentligen? Nja, inte mycket. Men när hösten kommer är det mindre jobb och mer skola. Och tro det eller ej, men jag ser faktiskt fram emot det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0