Inget ämne

Jag vet faktiskt inte vad jag ska ha för rubrik på det här inlägget. Det kommer nog att handla om lite allt möjligt. Ska iväg och jobba om en halvtimme.
Helgen har varit underbar. Kräftskiva i lördags kväll, så himla kul. Tack J för att du kom, det var sjukt kul att ha dig med.
Annars har det inte hänt mycket. Har varit lite turbulent mellan mig och några vänner, men det är inget som jag vill dra upp här. Det enda jag vill nämna är att jag är ledsen att jag verkar trampa folk på tårna hur jag än gör och samtidigt är jag trött på att alltid be om ursäkt för allt. Om nu någon tar illa vid sig så menar jag inget illa. Är inte långsint av mig.
För en stund sen skrev jag ut mitt schema till fastighetsmäklarprogrammet. Så nu känns det verkligt. Ser fram emot det. Längesen man längtade efter att börja skolan, men det gör jag nu. Är verkligen motiverad den här gången. Ska bli så kul!
Now, off to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0