Snö

Det snöar ute-i Skåne, Innan januari. Hur ofta händer det? Typ aldrig. Och jag är salig, jag älskar snö. Men min pojkvän bl.a. bara klagar. Så glädjen brukar tryckas ner lite. Fast jag försöker att inte bry mig. Älskar ju honom ändå.Min mamma och jag kan glädjas tillsammans. Vi älskar båda kyla och snö. Det finns inget bättre än att vakna på morgonen till en alldeles vit värld utanför. Det är helt enkelt underbart tycker jag. Hoppas det snöar till jul också. Tror ju inte att vi kan ha sån tur, men man ska ju aldrig säga aldrig. Lyckan hade ju varit komplett då. Idag har jag varit och klippt mig. Har numera lugg. Känns helskumt. Men det blev väldigt snyggt om jag får säga det själv. Och sen har jag och min pojkvän fått veta att vi får lägenheten vi velat ha. Så nu ska jag bli sambo officiellt. Känns så himla konstigt- och samtidigt väldigt bra så klart. En fantastiskt fin lägenhet är det i alla fall. Bra läge, högst upp och med superfin utsikt. Det är ju en del som måste göras innan allt är 100% fint, måla lite och så, men ändå. Det är ju det som sätter personlig prägel på ens boende tycker jag. Vore faktiskt ganska tråkigt om man bara flyttade in i en fädig lägenhet utan att få göra något alls åt den. Längtar redan tills vi ska flytta in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0